It's been a VERY long time

Bismillah,


2015-2018, 4 tahun. 4 tahun aku tinggalkan dunia blog ni. Rindu nak menulis macam dulu. Baru aku sedar, dengan menulis ni sebenarnya, kita dapat simpan segala memori dan kenangan kita, baik yg manis mahupun yang pahit, kan?

Macam mana aku boleh tiba-tiba teringat dan terfikir nak berblog semula ni?
Ceritanya begini.

Aku tengah keliru pasal sesuatu (haa sesuatu lah sangat), jadi aku pun mula lah google, nak tengok review2 orang. Aku memang lagi suka baca pengalaman orang tu sendiri, sebab dia dah lalui benda tu kan? 

Jadi, sebab aku keliru, aku pun minta lah pandangan dia, tanpa aku sedar yang sebenarnya aku guna account blog ni, dan aku cuba click, pamm, muncul lah blog yang dah 4 tahun aku tinggalkan ni :')

Banyak sangat dah benda yang aku terlepas nak jadikan coretan memori kat sini, inshaAllah, aku cuba, aku CUBA nak back-up balik semua memori yang selama ni aku dah terlepas tu. Alang-alang sekarang ni tengah post-spm kan. Menghabiskan beras je kerja aku kat rumah 

Sebab, sebenarnya dengan menulis juga kita dapat tengok betapa banyaknya kita berubah, dari dulu sampai sekarang. Hmm apa orang kata? The journey.

Jadi, aku rasa aku akan jadikan entry2 lama tu sebagai draft sebab malu gila zaman entah apa apa aku tu lol hahahaha. Biarlah aku sorang je tahu :')

So i guess, a new start?

InshaAllah.

Love,
EO

No comments

© what comes from the heart, goes to the heart
Maira Gall